HitCallin ominaisuudet
Kukin HitCallin käyttäjä voi työskennellä toimistolla, kotona tai vaikka mökillä - tarvittavat tiedot ovat aina saatavilla paikkariippumattomasti. Yhden järjestelmän avulla voidaan seurata kampanjoiden tilannetta, työntekijöiden tehokkuutta sekä jokaisen osapuolen työ helpottuu huomattavasti.
HitCall myyjän näkökulmasta
Myyjä näkee HitCallin työlistalla hänelle ohjatut kampanjat tai myyntityöt. Jokaisesta hänelle annetusta eri kampanjasta näkyy kampanjakohtaiset tiedot - soittolista muuttuu kampanjan mukaan. Myyntityö alkaa
kontaktin nimeä tai numeroa klikkaamalla.
Myyjä voi tehdä työtä konttorilla tai kotona, valita työlistalta tehtävän ja täydentää asiakkaan tietoja puhelun aikana, vaikka kauppaa ei juuri kyseisellä soittokerralla tulisi.
Myyjän työvälineet:
» Kannettava tietokone, nettiyhteys
» HitCall-soittokone (GSM puheluissa)
» HitCall-sovellus
» Headset
Ominaisuuksia:
» Automaattisoitto
» Soittopyynnöt
» Saapuvan puhelun tunnistaminen
» Puheluhistoria
» Asiakastietojen hallinta
» Asiakaskohtaiset muistiot
» Tilaustietojen tallennus
» Yksi työkalu, kaikki toiminnot!
HitCall esimiehen näkökulmasta
Esimies voi hallita kampanjoita ja myyntiryhmiä, raportoida tuloksista ja kouluttaa niiden pohjalta myyntityöntekijöitä eteenpäin. Tilaajalle voidaan toimittaa yksityiskohtaisia raportteja kampanjan kulusta.
Myynnin esimiehen työvälineet:
» Tietokone tai tablet-tietokone
» Nettiyhteys
Ominaisuuksia:
» Nopea ja helppo kampanjan käynnistys
» Kampanjan kopiointi
» Soittolistatyökalu
» Kampanjan tulokset ajan tasalla
» Käyttäjäryhmien ja käyttäjien hallinta
» Kampanjoiden hallinta
» Pikaviestien lähetys myyjille
» Sairastuneen myyjän kontaktien siirto toiselle
» Puhelutallenteet: laadunvalvonta, koulutus, palautteet
» Raportit
HitCall toimeksiantajan näkökulmasta
Nyt myös tilaajalla eli toimeksiantajalla on mahdollisuus hankkia soittojärjestelmä. HitCallin käyttö ei aiheuta ylimääräistä vaivaa toimeksiantajalle - päinvastoin, sillä se helpottaa Call Centereiden toiminnan seurantaa.
Toimeksiantajan työvälineet:
» Tietokone tai tablet-tietokone
» Nettiyhteys
Ominaisuuksia:
» Soittolistojen lisäys järjestelmään
» Muutosten teko kampanjoihin ja tuotteisiin
» Luotettavat raportit
» Puhelutallenteet
» Helppo laadunvalvonta
» Call Centereiden toiminnan ohjaus
» Eri Centerit toimivat samassa järjestelmässä
» Työn tehokkuuden vertailu